Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Pidishop.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Kupní smouva vzniká okamžikem odeslání objednávky. Poté je zákazníkovi objednávka písemně (emailem) potvrzena. Prodávající je povinen dodat objednané zboží. (vyjímkou je vyprodání zásob, v tom případě je objednávka zrušena ze strany prodávajícího) a kupující je povinen objednané zboží převzít.
Prodávající neposkytuje osobní údaje kupujících třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky (pošta, apod), a to pouze v nezbytně nutném rozsahu.
Prodávané zboží splňuje nařízení o hygienických požadavcích a bezpečnosti pro výrobky pro děti do věku tří let.
Vymezení pojmů
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Spotřebitel (kupující) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem odeslání závazné objednávky prodávajícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Dodací podmínky a expediční náklady
Zákazník si ještě před uzavřením objednávky může vybrat z následujících způsobů dodání zboží.
- prostřednictvím České pošty - doporučená zásilka (expediční poplatek 60,- Kč, platba za zboží převodem na účet, zboží je expedováno po připsání platby na účet),
- prostřednictvím České pošty - zásilka na dobírku (expediční poplatek 120,- Kč, zboží je expedováno ihned, poštovní doručovatel vybere částku v hotovosti při předání)
- prostřednictvím dopravní služby PPL (expediční polatek 130,- Kč, platba za zboží převodem na účet, zboží je expedováno po připsání platby na účet)
- rozvoz po Plzni zdarma (termín doručení objednávky je individuálně domluven se zákazníkem, platba předem na účet platebním příkazem)
- osobní odběr na adrese provozovny (termín převzetí je domluven předem telefonicky či emailem, platba předem na účet platebním příkazem)
V případě, že je objednané zboží již vyprodáno a nebude dále skladem, bude po dohodě prodávajícího s kupujícím objednávka stornována.
Odstoupení od smlouvy uzavřené za použití prostředků dálkové komunikace
Je-li kupujícím spotřebitel, může do 14 dnů v souladu s § 53(7) občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Lhůta 14 dnů pro vrácení zboží běží ode dne vystavení faktury.
Předpokladem je doručení vráceného zboží včetně prodejního dokladu (zboží musí být v původním obalu, nepoškozené, s příp.originálními visačkami, etiketami, dále nesmí být nošené, prané, žehlené nebo jinak upravované). Zásilka musí také obsahovat originál faktury a číslo účtu, na který kupující požaduje vrátit peníze.
Dopravné při vrácení zboží hradí kupující.
Do 14-ti dnů pak bude vrácena částka za zboží včetně přepravních nákladů z faktury (vrácení přepravních nákladů pouze v případě, že se jedná o vrácení celé zásilky, v případě kdy si zákazník ponechá ostatní položky z dodávky zboží, částka za dopravu se nevrací). Příslušnou částku zašleme na účet nebo poštovní poukázkou.
Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě a nezasílejte zboží zpět na dobírku. Vrácené zboží zároveň doporučujeme pojistit. Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.
Před odesláním zboží zpět kontaktujte prosím prodávajícího e-mailem (obchod@pidishop.cz); zásilku se zboží k vrácení zasílejte na adresu: Kateřina Vrbová, Pidishop.cz, Fibichova 16, 323 00 Plzeň.
Záruka a reklamace
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona 24 měsíců. Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s fakturou nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopií), na který uveďte popis vad na adresu:
Kateřina Vrbová
Pidishop.cz
Fibichova 16
323 00 Plzeň
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.
Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající v ní určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa coi.cz Další možnost řešení spotřebitelských sporů je on-line platforma, která je zřízena Evropskou komisí.